سقوط آزاد والیبال تبریز در آستانه نیم فصل

سقوط آزاد والیبال تبریز در آستانه نیم فصل

باخت در خانه و سقوط به رده نهم جدول
شهرداری تبریز كه همیشه در برابر هواداران خود بازی‌های مقتدرانه‌ای ارائه كرده است، در بازی هفته گذشته عملكرد بسیار ضعیفی داشت و در مقابل تیم خاتم اردكان با نتیجه 3‌ بر یک متوقف شد. این مسابقه در حالی آغاز شد كه بازیكنان تیم شهرداری تبریز با لباس‌های یكدست مشكی با شعار «آذربایجان تسلیت» وارد زمین بازی شدند و مسابقه با یك دقیقه سكوت به احترام جانباختگان سانحه قطار تبریز ‌ـ مشهد آغاز شد. اما این پیراهن مشكی برای شهرداری خوش یمن نبود و این تیم در همان ست اول نشان داد كه آماده این بازی نیست. در این مسابقه شهرداری تبریز نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده كند و با وجود برتری در ست دوم با امتیاز 25 بر 22 در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23، 30 بر 28 و 25 بر 16 شكست خورد تا متحمل یك شكست خانگی 3 بر صفر شود. به این‌ترتیب شهرداری تبریز با یك بازی كمتر، 10 امتیازی باقی ماند و به رده 9 جدول رده‌بندی سقوط كرد.
پارسه تهران نیز كه رقیب فردای شهرداری تبریز است، یك تیم هم رده با شهرداری محسوب می‌شود. البته این تیم در بازی هفته گذشته خود بالاتر از حد انتظار ظاهر شده و تیم سایپای بدون شكست در هفته‌های اخیر را به زانو درآورد. پارسه در این بازی سایپا را با نتیجه 3‌ بر یک شكست داد تا با كسب 15 امتیاز به رده 6 جدول صعود كند.

هر 2 تیم به امید برد
این بازی را می‌توان یك بازی پایاپای عنوان كرد. چراكه هر 2 تیم برای برد قاطع به میدان خواهند رفت و ممكن است این بازی به ست پنجم نیز بكشد تا در نهایت تیم‌ها 3 امتیاز این بازی را با یكدیگر قسمت كنند. شهرداری تبریز اگرچه در بازی‌های خارج از خانه موفقیت چندانی كسب نكرده است، اما برای خروج از بحرانی كه با شكست خانگی به آن دچار شده است به برد یا كسب حداقل یك امتیاز در این بازی حساس احتیاج دارد. پارسه نیز با روحیه‌ای كه از برد ناباورانه هفته گذشته گرفته است، به دنبال 3 امتیاز كامل در این بازی خانگی است تا میزان امتیازات   و رده تیمی‌اش را در آستانه نیم فصل بالاتر ببرد. شهرداری تبریز در صورت كسب امتیاز در این بازی می‌تواند امید به صعود یك یا 2 رده‌ای در جدول داشته باشد. پارسه نیز با برد در این بازی می‌تواند رده تیمی خود را یك رده بالاتر برده و وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال داشته باشد.

شهرداری تبریز در شوك استعفای سرمربی
«عادل بناكار» كه سرمربی بومی شهرداری تبریز بود و یكی از محبوب‌ترین مربیان والیبال تبریز ، بعد از شكست در بازی مقابل خاتم اردكان، به‌طور شفاهی استعفای خود را اعلام كرده است تا این تیم یك قدم دیگر به سمت بحران حركت كند. به نوشته رسانه‌ها، عادل بناكار، سرمربی این تیم در رختكن و مقابل بازیكنان  ، استعفای شفاهی خود را از سمتش اعلام كرده است. البته گفته می‌شود   احتمال پذیرش این استعفا از سوی هیأت مدیره باشگاه شهرداری تبریز ضعیف است و به احتمال زیاد بناكار در سمت خود ماندنی خواهد بود. شاید بناكار با این كار خواسته است   شوكی به تیم و بازیكنان وارد   و از نظر روحی آنها را به برد در بازی فردا ترغیب كند.
سرمربی شهرداری تبریز در مصاحبه‌های بعد از بازی خود نیز گفته است كه شهرداری تبریز بازیكنان خوبی در اختیار دارد، اما در هفته‌های گذشته نتوانستیم نتایجی کسب کنیم كه به اندازه توان این بازیكنان است. جایگاهی كه اكنون در آن قرار داریم به اندازه توان بازیكنان نیست. وی گفته است  این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت و نزدیك دنبال می‌شود و شهرداری تبریز دیگر نباید امتیازات بیشتری از دست بدهد. امیدوارم با پذیرش استعفای من شرایط تیم در هفته‌های آینده بهتر شود.
در روزهای گذشته نیز گروه‌هایی در شبكه‌های مجازی تشكیل شده است و هواداران والیبال تبریز در این گروه‌ها تلاش می‌کنند تا بناكار را از استعفا منصرف كنند. بدون شك بازی فردا مشخص خواهد كرد كه آیا بناكار تصمیم به ادامه كار با شهرداری تبریز گرفته است یا اینكه سرمربی دیگری در روزهای آتی بر روی نیمكت این تیم خواهد نشست.

شهرداری باتجربه در مقابل پارسه جوان
پارسه تهران تیم جوان‌تری نسبت به شهرداری تبریز است و شاید تجربه بازیكنان شهرداری در این بازی بتواند به كمك تیم تبریزی بیاید. «علیرضا بهبودی»، «علیرضا مباشری»، «میلان راشیچ»، «اكبر ولایی»، «حسن صنوبری»، «مهدی بازارگرد» و «محمدرضا مؤذن» از جمله بازیكنان شهرداری تبریز هستند كه می‌توانند با تجربه و كارآیی بالای خود هر تیمی را به خطر بیندازند. بدون شك كادر فنی شهرداری تبریز می‌تواند با بررسی دلایل شكست هفته گذشته و آگاهی از دلایل ضعف بازیكنان، در این بازی و بازی‌های آینده كمك كند هر یك از بازیكنان به روزهای اوج  خود بازگردند.در تیم پارسه نیز «فرهاد نفرزاده» «رامین خانی»، «رضا عابدینی»، «پوریا فیاضی»، «علی‌اصغر مجرد»، «جواد حسین‌آبادی»، «رسول نجفی» و «علی حسینی» نفرات اصلی تیم را تشكیل می‌دهند و این تیم بازیكنان آینده‌داری را نیز روی نیمكت خود دارد.

http://ostani.hamshahrilinks.org/Ostan/Iran/AzarbayjanSharghi/Contents/%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%DB%8C%D9%85-%D9%81%D8%B5%D9%84?magazineid=


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 16 آذر 1395


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.