تراکتورسازی در چه صورت می تواند فاتح لیگ برتر شود؟

 
تراکتورسازی در چه صورت می تواند فاتح لیگ برتر شود؟

شناسه خبر : 1134 | تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۲۹ | 0 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 |

خبر تبریز :سرخ پوشان تبریزی‌ اگر می‌خواهند نخستین قهرمانی خود را در لیگ برتر بدون اما و اگر جشن بگیرند هم باید ۱۵ امتیاز ممکن را بگیرند ( که یکی از این دیدارها برابر پرسپولیس است) و هم منتظر شکست پرسپولیس در یکی از ۴ دیدار دیگرش باشند

[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 28 فروردين 1398
آذربایحان شرقی ۶۵ هزار بیکار تحصیلکرده دارد

آذربایحان شرقی ۶۵ هزار بیکار تحصیلکرده دارد

آذربایحان شرقی 65 هزار بیکار تحصیلکرده دارد/نرخ مشارکت در استان40.8 و درصد بیکاری10.4 درصد است

http://khabartabriz.ir/


ن : یعقوب کامرانی
ت : شنبه 15 دی 1397
خوانندگان خبرتبریز به یکدیگر کتاب معرفی می کنند.

نام کتاب: بچه هایمان به ما چه می آموزند

نام نویسنده/ مترجم: پیرو فروچی/ مهسا ملک مرزبان

پیشنهاد دهنده: لیلا سالک ابراهیمی( تبریز- دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی بالینی- رواندرمانگر کودک و نوجوان)

ناشر: نشر نیکتاب هایی که کاربران

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:

بازندگی در کنار بچه ها همه چیز رنگ و بوی دیگری می گیرد، زیبایی، عشق، معصومیت، بازی، درد و حتی مرگ. پیرو فروچی رواندرمانگر ایتالیایی در این کتاب مطرح میکند اگر دست از شنیدن و آموختن برداریم، هرلحظه بودن در کنار بچه ها فرصتی بی نظیر برای تغییر و رشد فراهم میکند. چیزی که باعث تمایزاین کتاب از دیگر کتب روانشناسی درباره بچه ها میشود این است که نویسنده درپی معاملات معمول روابط بچه ها و والدین نیست.

خواندن این کتاب به همه توصیه میشود. همه کسانی که خود زمانی بچه بودند، امروز والدینند، همه آنها که مجردند، قصد بچه دار شدن ندارند، بچه را به چشم مزاحم میبینند، آنهاکه ازبچه دار شدن پشیمانند و همه آنها که در پی رشد و تکاملند.


ن : یعقوب کامرانی
ت : شنبه 15 دی 1397
نخستین موزه مردم شناسی روستایی استان آذربایجان شرقی در روستای بشیر بخش خواجه افتتاح شد.

موزه مردم شناسی در روستای بشیر بخش خواجه افتتاح شد

موزه مردم شناسی در روستای بشیر شهرستان هریس افتتاح شد

نخستین موزه مردم شناسی روستایی استان آذربایجان شرقی در روستای بشیر بخش خواجه  افتتاح شد.

به گزارشخبرنگار ما، همزمان با روز ملی روستا، نخستین موزه مردم شناسی روستایی آذربایجان شرقی با حضور مسوولان محلی در روستای بشیر دربخش خواجه افتتاح شد.

این موزه در خانه قدیمی با معماری سنتی و ۱۵۰ سال قدمت افتتاح و ۳۰۰ قطعه از انواع اشیا و ابزارآلات کشاورزی، دام پروری و وسایل منزل که در یکصد سال گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، در آن به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است انواع لباس های سنتی و زیور آلات، جوراب پشمی، انواع دولاخ (نوعی بازو بند پارچه ای)، انواع ابزار آلات دوخت و دوز پارچه و گلدوزی که بخشی از آن از طرف اهالی در اختیار این موزه قرار گرفته است.

همچنین در این موزه همچنین جزوه دان چوبی که دور تا دور آن آیات قرآن حکاکی شده، با جزوه های قدیمی نفیس، گلیم و انواع درکوب به نمایش گذاشته شده است.


ن : یعقوب کامرانی
ت : جمعه 20 مهر 1397
گزارش تصویری ازمسابقه نقاشی‌رضوی بخش خواجه


ن : یعقوب کامرانی
ت : شنبه 6 مرداد 1397
برگزاری نخستین جشنواره آئین‌های بومی و محلی در خواجه

برگزاری نخستین جشنواره آئین‌های بومی و محلی در خواجه

 در راستای تبریز ۲۰۱۸، نخستین جشنواره آئین‌های بومی و محلی در بخش خواجه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ما، در این جشنواره که دیروز جمعه یکم تیرماه سال ۹۷ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصردرروستای دیبکلو بخش خواجه برگزار شد برنامه‌های متنوعی از جمله بازی‌های بومی و محلی، مسابقات طناب‌کشی بین شهرستان‌های هم‌جوار، مسابقات محلی، پخت غذاهای سنتی، موسیقی سنتی، اجرای نمایش و سایر برنامه‌های دیگر اجرا شد.

عبداللهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از احیای سنت های قدیمی و بومی محلی آذربایجان درمنطقه خبر داد افزود: این برنامه ها باید در اهر و دیگر شهرهای هریس برگزار شود . وی گفت تا سال آینده ۳۷ کیلومتر از جاده خاکی این منطقه توسط راه و شهر سازی آسفالت ریزی خواهد شد.


آبدار مدیر کل میراث فرهنگی وصنایع دستی اظهار داشت:آیین ها و سنت هایی در زندگی انسان ها وجود دارد که یادآوری و تکرار آن باعث نشاط و خرسندی می شود و خاطراتی ماندگار در اذهان به یادگار می گذارد این برنامه جزو این برنامه ها محسوب می شود .
سلیم پور بخشدار بخش خواجه : با بیان اینکه این منطقه دارای توانمندیهای زیادی در حوزه گردشگری و صنایع دستی را دارا می باشد افزود : در آینده نزدیک در این روستا آب معدنی راه اندازی خواهد شد.

بخشدار خواجه ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه همکاران و شوراها ودهیاران خاطر نشان شدند: که امیدواریم در آینده شاهد برپایی هرچه باشکوه تر اینچنین مراسم هایی درتمام روستاهای منطقه که ریشه در فرهنگ اصیل آذربایجان دارد باشیم.
این جشنواره به همت بخشداری بخش خواجه ،با همکاری فرمانداری و دهیاران و شوارهای بخش خواجه و شهرداری و ورزش جوانان و …برگزار شد./. یعقوب کامرانی

 

  


ن : یعقوب کامرانی
ت : شنبه 2 تير 1397
دانش آموزان دهه60 خواجه از معلمان خود تقدیر کردند

 

 دانش آموزان دهه60 خواجه از معلمان خود تقدیر کردند

خواجه-به گزارش خبرنگارما : دانش آموزان چهل سال قبل دبیریستان شهید باهنرخواجه ، با حضور در کلاس درس  از معلمان خود تقدیر کردند

 

 دانش آموزان سالهای  1360 که در دبیریستان شهید باهنر خواجه تحصیل می کردند از  ساعت چهار بعداز ظهردیروز در محوطه این آموزشگاه گرد هم آمدند. وبه صورت نمادین در کلاس درس حاضر شده و طی مراسمی از معلمان خود تقدیر کردند

چند کلیپ تصویری از عکس های قدیمی دانش آموزان و اجرای چند قطعه موسیقی و مراسم خاطره  گویی واهدای هدیه از دیگربرنامه های اجرا شده در این  همایش بود .


ن : یعقوب کامرانی
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1397
راه‌اندازی گروه تبادل یک هزار و ششصد نفری کتاب

راه‌اندازی گروه تبادل یک هزار و ششصد نفری کتاب/ بوستان‌های شهر را به محفل کتابخوانی مبدل می‌کنیم

شاید در روزهایی که کتاب و کتابخوانی در عصر دیجیتال از رونق افتاده است،خبر تبادل کتاب در گروهی یک هزار و ششصد نفری خبری دلگرم کننده باشد.

گروه فرهنگی آناج: تبریز را شهر اولین‌ها گفته‌اند به جهت خلاقیت مردمی که در عرصه‌های مختلف و در ادوار گوناگون پیشتاز عصر خود بوده‌اند. چه زمانی که نخستین روزنامه در این شهر به چاپ رسید و یا بنای نخستین مدرسه گذاشته شد، نشانه‌هایی از بلوغ فرهنگی در این خطه بود و اینک نسل دیگری دست به اقدامی بدیع در حوزه‌ی فرهنگ زده‌اند.

تبادل کتاب در عصر دیجیتال

شنیدن خبر تبادل کتاب در جمع یک هزار و ششصد نفری آنهم در ایامی که نه کتابخوانی رونق آنچنانی دارد و نه چنین جمع‌های خودجوشی در حوزه کتاب گرد هم می‌آیند، خبری مسرت بخش در حوزه‌ی فرهنگ است و تلالوهای رنگینِ درخشان در سپهر معرفت و علم اندوزی را به نمایش می گذارد.

بهروز بهلولی در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگی آناج در خصوص نحوه‌ی شکل گیری این گروه اظهار کرد: دوست صمیمی داشتم که در حوزه کتابفروشی فعالیت می‌کرد، به دلیل عدم خرید و فروش کتاب متاسفانه ورشکست شد و به زندان افتاد.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
نیاز تیم‌های لیگ یکی استان به برد ‌ در هفته پانزدهم

نیاز تیم‌های لیگ یکی استان به برد ‌ در هفته پانزدهم

نویسنده: یعقوب کامرانی تبریز – خبرنگار
اگرچه تیم فوتبال ماشین‌سازی این روزها به مراتب بهتر از چند هفته گذشته به کار خود ادامه می‌دهد اما شهرداری تبریز به عنوان دیگر تیم دسته یکی استان وضعیت مناسبی در این لیگ ندارد...

  اگرچه تیم فوتبال ماشین‌سازی این روزها به مراتب بهتر از چند هفته گذشته به کار خود ادامه می‌دهد اما شهرداری تبریز به عنوان دیگر تیم دسته یکی استان وضعیت مناسبی در این لیگ ندارد و تغییر سرمربی نیز نتوانسته است روند باخت‌های این تیم را تغییر دهد. فردا دوشنبه، دو تیم لیگ یکی استان در هفته پانزدهم جام آزادگان مقابل حریفان خود به میدان می‌روند و نیاز زیادی به برد و کسب 3 امتیاز دارند. براساس برنامه ریزی صورت گرفته، شهرداری تبریز از گل گهر سیرجان میزبانی می‌کند و ماشین سازی نیز در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر می‌رود. بازی ماشین‌سازی راس ساعت 14 و بازی شهرداری راس ساعت 14:15 انجام می‌شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
یادواره سالروز شهادت یل قره داغ غلامحسین افشردی (حسن باقری ) در بخش خواجه

بهمن سالروز شهادت یل قره داغی:

غلامحسین افشردی (حسن باقری) جوان ترین فرمانده سپاه ایران در دوران دفاع مقدس و نابغه جنگ
آرمان تبریز-غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری ملقب به سقّای بسیجیان، جوان‌ترین فرماندهِ ایران در دفاع مقدس بود. این شهید بزرگوار به‌عنوان جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نقش مهمی در موفّقیّت نیروهای ایران در عملیات‌های فتح‌المبین و رمضان و هم‌چنین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر داشت. شهید افشردی در هنگام شهادت سِمت قائم‌مقامی فرماندهِ نیروی زمینی […]

آرمان تبریز-غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری ملقب به سقّای بسیجیان، جوان‌ترین فرماندهِ ایران در دفاع مقدس بود. این شهید بزرگوار به‌عنوان جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نقش مهمی در موفّقیّت نیروهای ایران در عملیات‌های فتح‌المبین و رمضان و هم‌چنین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر داشت. شهید افشردی در هنگام شهادت سِمت قائم‌مقامی فرماندهِ نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت.
به گزارش آرمان تبریز،تا هیمن چند سال پیش حتی بسیاری درقره داغ نمی دانستند که نام واقعی این شهید والا مقام غلامحسین افشردی بوده و اهل روستای افشرد بخش خواجه است. امروز مراسم یادواره سردار شهید حسن باقری افشرد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در روستای افشرد با سخرانی سردار جعفری رئیس حفظ آثار ودفاع مقدس استان امام جمعه هریس و فرماندار شهرستان و مسئولین محلی در بخش خواجه برگزار گردید. برادر این شهید بزرگوار سرلشکر محمدحسین باقری افشرد فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح ایران است .روحش شاد و یادش گرامی باد.
یعقوب کامرانی


ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 11 بهمن 1396
برگزاری جشنواره بازی های بومی ومحلی قهرمانی استان آذربایجان شرقی درشهرخواجه
جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی های بومی ومحلی قهرمانی استان آذربایجان شرقی باشرکت 120ورزشکار از 15شهرستان استان درسالن ورزشی شهرخواجه  برگزار شد

به گزارش خبرنگار ما، این جشنواره با شرکت ۱۲۰ورزشکار از۱۵شهرستان  (هریس،آذرشهر ،چاراویماق،هشترود ،اهر،هوراند،ورزقان،مرند،اسکو،جلفا،میانه،بستان آباد،تیکمه داش ودوتیم از شهرخواجه   ) در رشته های طناب کشی،هفت سنگ بزرگسالان وهفت سنگ مهارتی،چوب کشی ،تیر وکمان محلی،کشتی آزاد( آشیرما)،لی لی حرکتی ،لی لی پسران ،وسطی دختران، ناقشلی ،مچ اندازی به مدت ۲روز زیر نظر فدراسیون روستایی وعشایری و بازی های بومی ومحلی استان  در سالن ورزشی شهرخواجه برگزار گردید.

 نتایج این مسابقات به شرح زیر می باشد: در بخش خانم ها ودر رشته هفت سنگ  تیم شهرستان جلفا مقام اول،اهر مقام دوم و هریس وهوراند مشترکا  مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش خانم ها ودر رشته هفت سنگ مهارتی تیم شهرخواجهمقام اول،هشترود  مقام دوم واسکو وآذرشهر  مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در مجموع تیمی  جلفا قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد ،اهر دوم و هریس وهوراند مقام سوم را کسب کردند


ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 25 دی 1396
با حضور مهندس عبدالهی نماینده مردم در مجلس افتتاح واحد تولیدی رشته بری در بخش خواجه

به گزارش خبرنگار ما خواجه، با حضور مهندس عبداللهى، نماينده مردم اهر و هريس در مجلس شوراى اسلامى يك واحد توليدى رشته برى در خواجه آغاز بكار كرد.

در این مراسم عبداللهى، نماينده مردم اهر و هريس در مجلس شوراى اسلامى نيز در اين جلسه گفت:دولت بايد فكرى به حال بيكارى و رفع مشكلات جوانان كند.

وى نيز بر لزوم ايجاد بازار زنده دام و فروش گوشت گرم در اهر و كنار جاده خواجه تاكيد كرد.


[ ادامه مطلب ] |

ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 5 دی 1396
مسؤولانی که زیاد حرف می‌زنند
تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان داده است مشکلات با همایش حل نخواهد شد. به نظر نگارنده اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود در اولین گام باید همایش‌ها را تعطیل کنیم.

عصر ایران؛ مصطفی داننده- این روزها همایش‌های مختلفی در کشور برگزار می‌شود. همایش‌هایی که روسای قوا، وزرا، نمایندگان مجلس و ... در آن حاضر می‌شوند و سخنرانی می‌کنند.

شاه بیت تمام این سخنرانی‌ها انتقاد از وضع موجود است. رییس جمهور به عنوان شخص اول اجرایی کشور در نطق‌های خود از ریز و درشت اتفاقات و تحولات کشور انتقاد می‌کند.

روحانی می‌گوید شرایط راضی کننده و نیست و می‌خواهد شرایط بهبود پیدا کند.

رییس مجلس به عنوان رییس قوه قانون‌گذاری کشور منتقدانه سخن می‌گوید. نمونه بارزش سخنرانی لاریجانی در ایران خودرو بود. او به شدت از محصولات خودروسازی ایران انتقاد کرد.

دیگر مسؤولان کشور هم اینگونه هستند. وقتی به پای سخنرانی می‌آیند تبدیل به منتقدان اصلی شرایط کشور می‌شوند.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 28 آذر 1396
جایگاه نیم فصل لیگ برتری‌های استان مشخص می‌شود

جایگاه نیم فصل لیگ برتری‌های استان مشخص می‌شود

نویسنده: یعقوب کامرانی تبریز – خبرنگار
تیم‌های لیگ برتری استان، فردا در آخرین دیدار از نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می‌روند تا تکلیف جایگاه جدولی خود را مشخص کنند. رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر امروز و فردا دنبال می‌شود و هر دو تیم استان فردا به مصاف حریفان خود می‌روند. ...

1396/09/14 تیم‌های لیگ برتری استان، فردا در آخرین دیدار از نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می‌روند تا تکلیف جایگاه جدولی خود را مشخص کنند. رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر امروز و فردا دنبال می‌شود و هر دو تیم استان فردا به مصاف حریفان خود می‌روند. براساس زمانبندی اعلام شده، تراکتورسازی راس ساعت 15 از فولاد خوزستان میزبانی می‌کند و گسترش فولاد نیز راس ساعت 15:45 باید در مشهد به مصاف تیم پدیده برود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : پنج شنبه 16 آذر 1396
فاصله مس با تیم‌های مدعی بیشتر می‌شود

فاصله مس با تیم‌های مدعی بیشتر می‌شود

نویسنده: یعقوب کامرانی تبریز – خبرنگار
مس سونگون با فاصله امتیازی که نسبت به حریفان و سایر مدعیان قهرمانی دارد، به نوعی قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود و در صورتی که روند کنونی بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند، این، دوباره مس سونگون خواهد بود که فاصله امتیازی خود را بیشتر خواهد کرد...

1396/09/13   مس سونگون با فاصله امتیازی که نسبت به حریفان و سایر مدعیان قهرمانی دارد، به نوعی قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود و در صورتی که روند کنونی بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند، این، دوباره مس سونگون خواهد بود که فاصله امتیازی خود را بیشتر خواهد کرد. مسی‌ها این هفته مقابل تیم بحران زده ارژن شیراز به میدان می‌روند. این بازی که بازی بسیار آسانی برای مس خواهد بود، راس ساعت 16 روز جمعه در شیراز برگزار می‌شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 13 آذر 1396
هفته آسان در انتظار لیگ یکی‌های تبریز

هفته آسان در انتظار لیگ یکی‌های تبریز

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
بازی‌های لیگ دسته یک در هفته شانزدهم جام آزادگان دنبال می‌شود و امروزتیم‌های استان بازی‌های بسیار آسانی را در پیش دارند. بر همین اساس، ماشین سازی از تیم فانوس به دست صبای قم میزبانی می‌کند و شهرداری تبریز نیز باید در تهران به مصاف تیم قعرنشین راه‌آهن برود. هر دو بازی به صورت همزمان راس ساعت 14 برگزار می‌شود...

1396/09/12   بازی‌های لیگ دسته یک در هفته شانزدهم جام آزادگان دنبال می‌شود و امروزتیم‌های استان بازی‌های بسیار آسانی را در پیش دارند. بر همین اساس، ماشین سازی از تیم فانوس به دست صبای قم میزبانی می‌کند و شهرداری تبریز نیز باید در تهران به مصاف تیم قعرنشین راه‌آهن برود. هر دو بازی به صورت همزمان راس ساعت 14 برگزار می‌شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 12 آذر 1396
بازی سخت سرخ‌پوشان مقابل حریفان نام ‌آشنا

بازی سخت سرخ‌پوشان مقابل حریفان نام ‌آشنا

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
تراکتورسازی در بازی اخیر خود موفق شد تا در یک بازی به تعویق افتاده، چهارمین برد خود را کسب و به 3 امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند. تراکتورسازی در بازی هفته چهاردهم نیز باید جمعه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان به میدان برود...

1396/09/08  تراکتورسازی در بازی اخیر خود موفق شد تا در یک بازی به تعویق افتاده، چهارمین برد خود را کسب و به 3 امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند. تراکتورسازی در بازی هفته چهاردهم نیز باید جمعه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان به میدان برود. این بازی یکی از بازی‌های حساس تراکتورسازان است و باید در آبادان به مصاف هم تیمی‌های سابق خود بروند. بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی راس ساعت 16:45 روز جمعه برگزار می‌شود.

یک برد شیرین در دمای زیر صفر
بازی تراکتورسازی و سپیدرود رشت در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در ورزشگاه یادگار امام(ره) با یک روز تعویق برگزار شد. به نظر می‌رسد که کاهش دمای تبریز به زیرصفر برای این تیم خوش یمن بود و تراکتورسازان موفق شدند تا این بازی را در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع خود به پایان برسانند. تراکتورسازی در نیمه اول سوار بر بازی بود و تمام گل‌های این بازی در همین نیمه به ثمر رسید. نیمه دوم این بازی همانند آب و هوای ورزشگاه بسیار سردتر از معمول بود و همین باعث شد که این بازی با 3 گل به پایان برسد. گل‌های تراکتورسازان را «مهدی مهدی زاده» و «فرزاد حاتمی» به ثمر رساندند تا 3 امتیاز خانگی در کارنامه تراکتور ثبت شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : جمعه 10 آذر 1396
مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان وشمگیر خواجه با حضور امام جمعه و استاندار
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 5 آذر 1396
پیکر پدر شهیدان وشمگیر تشییع شد

اقامه نماز بسیجیان بر پیکر غم‌‌دیده دوران 8 سال دفاع مقدس/ پیکر پدر شهیدان وشمگیر تشییع شد

پدر شهیدان بیوک آقا و احمد وشمگیر دعوت حق را لبیک گفت؛

اقامه نماز امام جمعه استان بر پیکر غم‌‌دیده دوران 8 سال دفاع مقدس/ پیکر پدر شهیدان وشمگیر تشییع شد

مراسم تشییع پدر شهیدان وشمگیر، بعد از گردهمایی سراسری بسیجیان در محل باغشمال تبریز به طرف میدان ساعت برگزار شد.

 به گزارشدخبرنگار ما، جمعه شب 3 آبان ماه 1396، حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمد وشمگیر پدر دو شهید والامقام بیوک آقا و احمد وشمگیر دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمد وشمگیر  یکشنبه 5 آبان ماه 1396، ساعت 11 صبح از چهار راه باغشمال به طرف میدان ساعت برگزار و در بخش خواجه  تدفین خواهد شد.

مراسم شام غریبان همان روز ساعت 15 الی 17 در مسجد امام زمان شهر خواجه و مراسم ترحیم سه شنبه همان مسجد از ساعت 15 الی 17 برگزار خواهد شد.

شهید احمد وشمگیر متولد سال 11شهریور1344 در 9 اردیبهشت 1364و شهید بیوک آقا وشمگیر متولد 1347 در تاریخ 19 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل گردیده اند


ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 5 آذر 1396
مصائب کتاب و کتابخوانی در آذربایجان شرقی

مصائب کتاب و کتابخوانی در آذربایجان شرقی

 
یعقوب کامرانی : خبرنگار همشهری
با پایان آبان‌ماه، روز و هفته کتاب و کتابخوانی هم که هر ساله در بیست و چهارم هشتمین ماه سال برگزار می‌شود به پایان رسید تا فعالان این حوزه به بهانه این روز همچنان تلاش خود را برای ترغیب مردم به کتابخوانی به کار گیرند...

1396/09/01 با پایان آبان‌ماه، روز و هفته کتاب و کتابخوانی هم که هر ساله در بیست و چهارم هشتمین ماه سال برگزار می‌شود به پایان رسید تا فعالان این حوزه به بهانه این روز همچنان تلاش خود را برای ترغیب مردم به کتابخوانی به کار گیرند. از برگزاری نمایشگاه کتاب گرفته تا اهدای کتاب به کتابخانه و هزاران برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشان می‌‌دهد که افزایش سرانه مطالعه در پیشرفت یک جامعه تاچه اندازه می‌تواند اهمیت داشته باشد. در این میان بی‌میلی به مطالعه کتاب، مشکلات نشر و توزیع کتاب و جایگزینی فضای مجازی به جای مطالعه کتاب، چالش‌هایی است که سعی شد در هفته کتابخوانی مورد توجه مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

ضرورت حل مشکلات کتابفروشان
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری برنامه‌های هفته کتاب با اشاره به برخی مشکلات پیش روی کتابفروشان در استان گفت: با حمایت از این صنف فرهنگی باید از تعطیلی کتابفروشی‌ها در استان جلوگیری شود. «مجید خدابخش» افزود: کتاب و کتابخوانی از جمله امور زیربنایی و فرهنگی جوامع است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با بیان این‌که افزایش سرانه مطالعه یکی از دلایل پیشرفت کشورهای توسعه یافته است اضافه کرد: باید این موضوع در اولویت کاری دستگاه‌های فرهنگی استان قرار گیرد. استاندار تأکید کرد: نباید این دیدار و جلسه فقط به هفته کتاب ختم شود بلکه باید هرماه یک جلسه با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار شود. وی با بیان این‌که دستگاه‌های فرهنگی استان نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در بین سنین مختلف و در خانواده توسعه یابد.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 1 آذر 1396
مصاف آذربایجانی ها در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

مصاف آذربایجانی ها در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
لیگ برتر والیبال کشور هفته هفتم خود را به پایان برده است و شهرداری تبریز به عنوان تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر، بهترین عملکرد را در ادوار مختلف حضور در لیگ برتر داشته است...

1396/09/01  لیگ برتر والیبال کشور هفته هفتم خود را به پایان برده است و شهرداری تبریز به عنوان تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر، بهترین عملکرد را در ادوار مختلف حضور در لیگ برتر داشته است. هم اکنون شهرداری تبریز بدون باخت در رده دوم جدول قرار دارد و باید در هفته هشتم، در یک رقابت حساس به مصاف دیگر تیم آذربایجان برود تا اولین دربی آذربایجانی‌های لیگ برتر والیبال را در فصل جاری شاهد باشیم. دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه راس ساعت 16 امروز در ارومیه برگزار می‌شود.

شهرداری و 7 برد متوالی در 7 هفته
شهرداری تبریز به غیر از دوره اول حضور در لیگ برتر والیبال در سایر دوره‌ها عملکرد قابل قبولی نداشته است اما امسال برخلاف سال‌های گذشته یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. شهرداری تبریز در طول 7 هفته ابتدایی لیگ برتر، 7 برد کسب کرده است و تنها به دلیل قاطع نبودن برخی از این بردها، با اختلاف امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفته است. این تیم هفته گذشته نیز موفق به برد قاطع مقابل خاتم اردکان شد تا با 3 امتیاز این بازی، امتیازهای خود را به 19 برساند. شهرداری این بازی را با برد 3 بر یک به پایان رساند. تبریزی‌ها در ست نخست 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا شاگردان «عادل بناکار» در هفتمین گام لیگ برتر نیز تیم فاتح میدان باشند.


ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 1 آذر 1396

نبرد همسایه های فانوس به دست در هفته دوازدهم لیگ برتر

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز - خبرنگار
گسترش فولاد و استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، بازی حساسی را رو‌در روی هم انجام می دهند. این دو تیم که در ردیف قعرنشین های لیگ برتر قرار دارند، برای فرار از قعر جدول نیاز به 3 امتیاز این بازی دارند...

1396/08/24  گسترش فولاد و استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، بازی حساسی را رو‌در روی هم انجام می دهند. این دو تیم که در ردیف قعرنشین های لیگ برتر قرار دارند، برای فرار از قعر جدول نیاز به 3 امتیاز این بازی دارند. بازی دو تیم تبریز و اهواز، امروز راس ساعت 14:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

گسترش فولاد متحول شده
گسترش فولاد پس از ورود سرمربی جدید به این تیم تا حد زیادی متحول شده است و پس از هفته‌ها، این تغییرات در نتایج تیم نیز تاثیر گذاشته است. به خصوص اینکه گسترشی‌ها در دو بازی جام حذفی موفق به شکست حریفان خود شده‌اند و توانسته‌اند به جمع 8 تیم برتر این جام راه پیدا کنند. در لیگ برتر نیز پس از چند تساوی، بالاخره گسترش فولاد موفق شد تا یک برد دیگر را کسب کند و در مسیر موفقیت قدم بردارد. این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال و در یک بازی حیثیتی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. این بازی که در آبادان برگزار شد، در نهایت با برد یک بر صفر گسترش همراه بود. وجود نفرات سابق گسترش فولاد و سرمربی دو سال اخیر این تیم در صنعت نفت آبادان، بازی را برای هر دو طرف حساس تر کرده بود. بیشتر از نیمی از بازیکنان صنعت نفت آبادان، سال گذشته در تیم تبریز حضور داشتند یا در دوره های قبل از آن در گسترش فولاد حاضر بودند. این بازیکنان تمام توان خود را در برابر تیم سابق خود به کار گرفتند اما در نهایت 3 امتیاز این بازی خارج از خانه به تبریزی‌ها داده شد . گسترش فولاد با این برد ارزشمند 11 امتیازی و موفق به صعود به رده 14 جدول شد. رقیب این تیم در هفته دوازدهم نیز موفق به شکست سیاه جامگان شده است. استقلال خوزستان نیز یکی از تیم هایی است که در بحران خاصی فرو رفته بود ولی به نظر می‌رسد که کم کم در حال بازگشت به دوران اوج خود است. این تیم نیز با این برد 10 امتیازی شد و در رده 15 جدول قرار گرفته است.

http://ostani.hamshahrilinks.org/Ostan/Iran/AzarbayjanSharghi/Contents/%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D8%A8?magazineid=


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 24 آبان 1396
رویارویی دو سرمربی با تیم‌های سابق در هفته یازدهم

رویارویی دو سرمربی با تیم‌های سابق در هفته یازدهم

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان، فردا در جریان رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی در سال‌های گذشته نیز جزو بازی‌های مهم برای هر دو تیم بوده است و امسال اهمیت این بازی به مراتب بیشتر شده است...

1396/08/08  دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان، فردا در جریان رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی در سال‌های گذشته نیز جزو بازی‌های مهم برای هر دو تیم بوده است و امسال اهمیت این بازی به مراتب بیشتر شده است. علاوه بر این‌که تراکتورسازی و ذوب آهن به دنبال بهبود وضعیت جایگاه خود در جدول هستند، در این دیدار سرمربیان این دو تیم مقابل تیم‌های سابق خود قرار خواهند گرفت. این بازی راس ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

باخت  مقابل پیکان
تراکتورسازی بازی هفته دهم خود را با باخت 2 بر یک مقابل پیکان به پایان برد. این بازی که در خانه حریف برگزار ‌شد، برای تراکتورسازان خوش یمن نبود و جوان‌ترین تراکتور طول تاریخ این باشگاه بدون امتیاز به تبریز برگشت. البته تراکتورسازان در ادامه رقابت‌های جام حذفی موفق شدند در یک بازی خوب، تیم فجر سپاسی را که پیش از این، تیم ذوب آهن را حذف کرده بود، شکست دهند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. این بازی که در وقت قانونی به نفع فجرسپاسی در جریان بود، با تساوی در دقایق تلف شده به وقت اضافه کشیده شد و درخشش «مهدی شریفی» و زدن 4 گل توسط این بازیکن سبب شد که تراکتوری‌ها در نهایت بازی را با نتیجه 4 بر 2 به نفع خود به پایان برده و به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی برسند.
 این برد بدون شک باعث تقویت  روحیه تراکتوری‌ها شد و می‌تواند به عنوان یک امتیاز مثبت برای تراکتورسازان در بازی روز سه شنبه محسوب شود. ذوب‌آهن اصفهان نیز همانند تراکتورسازی بازی هفته دهم را با باخت 3 بر صفر مقابل پارس جنوبی جم به پایان برد. شکست سنگین ذوب آهن اگرچه مقابل یکی از شانس‌های قهرمانی اتفاق افتاد اما شکست برای ذوبی‌ها نمی‌تواند خوشایند باشد و بدون شک نیمکت این تیم اصفهانی برای «امیر قلعه نویی» لرزان‌تر از همیشه خواهد بود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 9 آبان 1396
مس سونگون و آغاز نیم فصل دوم با یک بازی 6 امتیازی

مس سونگون و آغاز نیم فصل دوم با یک بازی 6 امتیازی

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از تعطیلی چند روزه از این هفته آغاز می‌شود و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مس سونگون روز جمعه باید در یک بازی سخت مقابل تاسیسات دریایی حاضر شود...

1396/08/03  نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از تعطیلی چند روزه از این هفته آغاز می‌شود و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مس سونگون روز جمعه باید در یک بازی سخت مقابل تاسیسات دریایی حاضر شود. این بازی 6 امتیازی می‌تواند صدرنشین لیگ برتر را تغییر دهد و تیم برنده به عنوان صدرنشین در پایان هفته چهاردهم معرفی خواهد شد. بازی این دو تیم راس ساعت  16 در تهران برگزار می‌شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : شنبه 6 آبان 1396

قرعه آسان جام حذفی برای تراکتور

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
تراکتورسازی که هم‌اکنون در مرحله یک هشتم جام حذفی قرار دارد، باید در یک بازی نسبتا آسان به مصاف فجر سپاسی شیراز برود. این قرعه آسان، شانس تبریزی‌ها را برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی و در جمع 8 تیم برتر جام حذفی هموار کرده است...

1396/08/02  تراکتورسازی که هم‌اکنون در مرحله یک هشتم جام حذفی قرار دارد، باید در یک بازی نسبتا آسان به مصاف فجر سپاسی شیراز برود. این قرعه آسان، شانس تبریزی‌ها را برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی و در جمع 8 تیم برتر جام حذفی هموار کرده است. تراکتورسازان سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارند و سال گذشته نیز به عنوان نایب قهرمانی این جام دست یافته اند. سرخ‌پوشان تبریزی در این بازی میزبان هستند و بازی این  دو تیم راس ساعت 17 فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 2 آبان 1396
شانس شهرداری تبریز برای پایان ناکامی‌ها

شانس شهرداری تبریز برای پایان ناکامی‌ها

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
تیم فوتبال شهرداری تبریز صعود امیدوارکننده ای را از لیگ دسته 2 به لیگ دسته یک داشت، اما در ادامه نتوانست موفقیت‌های خود را در لیگ دسته یک ادامه دهد و در نهایت به یکی از تیم‌های قعر جدولی تبدیل شد...

1396/07/30  تیم فوتبال شهرداری تبریز صعود امیدوارکننده ای را از لیگ دسته 2 به لیگ دسته یک داشت، اما در ادامه نتوانست موفقیت‌های خود را در لیگ دسته یک ادامه دهد و در نهایت به یکی از تیم‌های قعر جدولی تبدیل شد. شهرداری تبریز که از جمله تیم‌های قدیمی استان محسوب می‌شود و سابقه چند ساله در لیگ برتر دارد، این روزها وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به تلاش برای بهبود وضعیت این تیم احساس می‌شود. شهرداری در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک باید به مصاف تیم صبای قم برود. صبا نیز یکی از تیم‌های قعر جدولی است و شاید بتوان هفته دهم را شانس خوب شهرداری برای کسب دومین برد و فرار از بحران دانست. این بازی امروز ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم برگزار می‌شود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 30 مهر 1396
آغاز رویایی والیبال تبریز در لیگ برتر

آغاز رویایی والیبال تبریز در لیگ برتر

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
شروع رویایی والیبال تبریز با حضور تیم شهرداری تبریز در این دوره از لیگ برتر، امیدبخش روزهای خوب برای والیبال آذربایجان شرقی است...

1396/07/24 شروع رویایی والیبال تبریز با حضور تیم شهرداری تبریز در این دوره از لیگ برتر، امیدبخش روزهای خوب برای والیبال آذربایجان شرقی است. شهرداری تبریز هم اکنون با 2 برد در 2 هفته ابتدایی و کسب امتیازها، چشم به بازی سوم دوخته است. تیم والیبال شهرداری تبریز تمرینات خود را پیش از سایر تیم‌ها آغاز و دوره آماده‌سازی منظمی را داشته و کادر فنی مجرب و بازیکنان باتجربه نیز بخش‌هایی از دلایل این موفقیت هستند.

آغاز قدرتمند لیگ برتر
شهرداری تبریز امسال آغاز قدرتمندی در لیگ برتر داشته است و این آغاز شبیه بردهای شهرداری در اولین دوره ای است که این تیم در لیگ برتر والیبال حضور پیدا کرد. شهرداری تبریز در هفته اول موفق شد تا تیم نامدار و قدرتمند پیکان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به 2 امتیاز با ارزش دست پیدا کند. پیکان تیم پرافتخاری است که از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. این تیم در تمام سال‌های حضور خود در لیگ برتر مدعی بوده است و برد این تیم آن هم در خانه پیکان، کار آسانی به نظر نمی‌رسد. شهرداری در این بازی نفسگیر و پایاپای با امتیازهای 25 بر 19 ، 21 بر15 ، 15 بر 19 ، 25 بر 21 و 15 بر 12 درتهران و با نتیجه 4 بر یک پر افتخارترین تیم لیگ برتر را که از بازیکنان خارجی چون «سیمون فان دفارت» بلژیکی و لیبرمن کلمبیایی بهره می‌جست درهفته اول بازی‌های لیگ شکست دهد.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب دوم تا هفتم آبان ماه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب دوم تا هفتم آبان ماه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت : پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور ناشران داخلی و خارجی از دوم تا هفتم آبان در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

“محمد محمدپور” در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریزگفت: برای برپایی پانزدهمین دوره ی نمایشگاه کتاب تبریز ، حضور بیش از هزار ناشر داخلی و ١٠٠ ناشر خارجی  برنامه ریزی شده است ، چناچه تغییری در آمار ایجاد شد ما اطلاع رسانی خواهیم کرد. وی در ادامه افزود: ثبت نام ناشران  از ١٢ مهرماه  شروع شده  و امروز به پایان خواهد رسید ،که به خاطر استقبال  ناشران  امکان ثبت نام برای این عزیزان بخصوص ناشران استانی   تا ٢٣ مهرماه تمدید شده است و برای ثبت نام می توانند به سایت http://www.icfi.ir مراجعه کنند.

http://www.etedalrooz.ir/wp-content/uploads/2017/10/MG_4187.jpg


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 19 مهر 1396

امید گسترش فولاد با سرمربی جدید افزایش یافت

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز- خبرنگار
گسترش فولاد با تغییر کادر فنی و ورود سرمربی جدید، امید دوباره‌ای به ادامه رقابت‌های لیگ برتر پیدا کرده است. این تیم که بازی جام حذفی خود را با سرمربی جدید، با برد به پایان رسانده است، به اولین بازی در کنار «فیروز کریمی» در لیگ برتر رسیده است و باید روز پنجشنبه مقابل پیکان تهران به میدان برود...

1396/07/19 گسترش فولاد با تغییر کادر فنی و ورود سرمربی جدید، امید دوباره‌ای به ادامه رقابت‌های لیگ برتر پیدا کرده است. این تیم که بازی جام حذفی خود را با سرمربی جدید، با برد به پایان رسانده است، به اولین بازی در کنار «فیروز کریمی» در لیگ برتر رسیده است و باید روز پنجشنبه مقابل پیکان تهران به میدان برود. این بازی خارج از خانه برای گسترشی‌ها، راس ساعت 16 آغاز می‌شود.

امید به تکرار نتیجه جام حذفی
گسترش فولاد در بازی دربی تبریز که در هفته هشتم لیگ برتر برگزار شد، موفق به برد نشد و با نتیجه 2 بر یک از تراکتورسازی شکست خورد. گسترش فولاد در این بازی می‌توانست به تساوی نیز برسد اما بدشانسی‌های این تیم و سرمربی خارجی‌اش باعث شد که این بازی، آخرین بازی «لوکا بوناچیچ» در تیم تبریزی باشد. شکست در این بازی باعث شد تا مدیران گسترش فولاد به فکر سرمربی جدیدی باشند. در نهایت نیز قرعه به نام فیروز کریمی افتاد که پیش تر نیز به عنوان یکی از گزینه‌های گسترش مطرح شده بود.
ورود فیروز کریمی به گسترش فولاد با برد این تیم در بازی حساس جام حذفی اتفاق افتاد. این تیم در جام حذفی به مصاف یکی از تیم‌های مدعی لیگ دسته یک رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و مجوز حضور در مرحله بعدی جام حذفی را بگیرد. تک گل گسترشی‌ها را در این دیدار «عرفان افراز» در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند تا فیروز کریمی در اولین روز سرمربیگری خود در گسترش فولاد پیروزی را برای آبی‌های تبریز به ارمغان بیاورد. به نظر می‌رسد تغییراتی که کریمی در همین زمان اندک به گسترش فولاد داده، باعث شده است که این تیم در جام حذفی به برد برسد و بدون شک این سرمربی در بازی پیش رو با پیکان نیز برنامه‌هایی را برای تیم تبریز خواهد داشت.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 19 مهر 1396
بازی سخت مس سونگون پس از نبرد نفسگیر صدر جدولی

بازی سخت مس سونگون پس از نبرد نفسگیر صدر جدولی

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
مس سونگون که بازی نفسگیر و پایاپای صدر جدولی با گیتی پسند اصفهان را با تساوی به پایان برد، این هفته باید در یک بازی سخت دیگر به مصاف تیم شهروند ساری برود. این بازی در ساری برگزار می‌شود و مس باید امروزراس ساعت 18 در برابر این تیم میانه جدولی به میدان برود...

1396/07/18  مس سونگون که بازی نفسگیر و پایاپای صدر جدولی با گیتی پسند اصفهان را با تساوی به پایان برد، این هفته باید در یک بازی سخت دیگر به مصاف تیم شهروند ساری برود. این بازی در ساری برگزار می‌شود و مس باید امروزراس ساعت 18 در برابر این تیم میانه جدولی به میدان برود.

تساوی در بازی 6 امتیازی
مس سونگون که به شدت از صدرنشینی خود دفاع می‌کند و دوست ندارد که رده اول جدول را به سادگی از دست بدهد، این روزها بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و هفته گذشته نیز سخت ترین بازی نیم فصل اول را در برابر مدافع عنوان قهرمانی و مدعی این دوره از لیگ برتر در تبریز انجام داد. در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم، 2 تیم مس و گیتی‌پسند که در چندسال اخیر جزو مدعیان بوده اند، در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند. حضور «علی افضل» سرمربی فصل گذشته سونگونی‌ها روی نیمکت گیتی پسند و همچنین جدال ملی پوشان با یکدیگر بر حساسیت و زیبایی بازی تاثیر زیادی داشت. شاگردان «حمید بی غم» بازی را بهتر شروع کردند و موفق شدند توسط «مرتضی عزتی» به گل اول بازی دست یابند.گیتی پسند پس از دریافت گل، بازی را به دست گرفت و با گل‌های «مهرداد جابری» و «علی اصغر حسن زاده» از میزبان پیشی گرفت ولی 2 گل از «محمدرضا سنگ سفیدی» در دقایق پایانی نیمه اول، جو سنگینی را به وجود آورد تا نیمه اول، مس پیروز میدان باشد. اما با شروع نیمه دوم «احمد اسماعیل پور» گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت 2 تیم به همین نتیجه رضایت دادند.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 18 مهر 1396
مصاف تراکتور جوان با صدرنشین جدید لیگ برتر

مصاف تراکتور جوان با صدرنشین جدید لیگ برتر

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر رقابت سختی با صدرنشین هفته‌های نخست داشته است. حال که با افت محسوس پرسپولیس، پارس جنوبی جم توانسته است خود را به عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر معرفی کند، بازهم تراکتورسازی مجبور به رویایی با دومین صدرنشین این دوره است...

1396/07/16 تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر رقابت سختی با صدرنشین هفته‌های نخست داشته است. حال که با افت محسوس پرسپولیس، پارس جنوبی جم توانسته است خود را به عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر معرفی کند، بازهم تراکتورسازی مجبور به رویایی با دومین صدرنشین این دوره است. پارس جنوبی جم تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است و این بار در تبریز به دنبال ادامه رکورد شکست ناپذیری خواهد بود. این بازی، جمعه این هفته راس ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

سخت ترین بازی تراکتور جوان
باتوجه به نتایجی که پارس جنوبی جم در مقابل تیم‌های مختلف کسب کرده است، این بازی را می‌توان سخت‌ترین بازی جوان ترین تراکتورسازی طول تاریخ باشگاه عنوان کرد. تراکتورسازی بازی نسبتا آسان هفته گذشته را با برد به پایان برده است. دربی شهر تبریز بین آبی‌های گسترش فولاد و قرمز‌های تراکتور در حالی با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید که تراکتورسازی از نظر ناشناخته‌بودن بازیکنان و میانگین سنی، جوان ترین تیم


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 16 مهر 1396
گسترش فولاد در اولین آزمون جام حذفی

گسترش فولاد در اولین آزمون جام حذفی

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
گسترش فولاد تبریز امروزبازی عقب‌افتاده خود را در اولین دوره جام حذفی برگزار می‌کند. این تیم که وضعیت مشخصی از نظر کادر فنی ندارد و در لیگ برتر نیز نتیجه نگرفته است، به دنبال جبران ناکامی‌های خود در جام حذفی است. بازی گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان، امروز راس ساعت 17:20 در مسجد سلیمان برگزار می‌شود و بازی سختی برای هر 2 تیم خواهد بود...

1396/07/12 گسترش فولاد تبریز امروزبازی عقب‌افتاده خود را در اولین دوره جام حذفی برگزار می‌کند. این تیم که وضعیت مشخصی از نظر کادر فنی ندارد و در لیگ برتر نیز نتیجه نگرفته است، به دنبال جبران ناکامی‌های خود در جام حذفی است. بازی گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان، امروز راس ساعت 17:20 در مسجد سلیمان برگزار می‌شود و بازی سختی برای هر 2 تیم خواهد بود.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : چهار شنبه 12 مهر 1396
والیبال تبریز؛ آماده حضور در لیگ برتر

والیبال تبریز؛ آماده حضور در لیگ برتر

نویسنده: یعقوب کامرانی /تبریز - خبرنگار
والیبال تبریز با لیگ برتری شدن در طول سال‌های گذشته، دوران پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. تبریزی‌ها این روزها به شدت در حال آماده سازی برای حضور موفق در لیگ برتر فصل جاری هستند و امیدوارند بتوانند ناکامی‌های 2 سال اخیر را جبران کنند و به دوران اوج بازگردند...

1396/07/03 والیبال تبریز با لیگ برتری شدن در طول سال‌های گذشته، دوران پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. تبریزی‌ها این روزها به شدت در حال آماده سازی برای حضور موفق در لیگ برتر فصل جاری هستند و امیدوارند بتوانند ناکامی‌های 2 سال اخیر را جبران کنند و به دوران اوج بازگردند.

از اوج تا هشتمی
تیم والیبال شهرداری تبریز که به عنوان نماینده استان در لیگ برتر شرکت دارد، در طول 3 سال حضور در این لیگ، نتوانسته است به آنچه شایسته این تیم بوده است، برسد. اگرچه اولین حضور شهرداری با صعود این تیم به جمع 4 تیم برتر و کسب عنوان سوم همراه بود، اما برخلاف وعده‌های داده‌شده توسط مسئولان تیم و کادر فنی شهرداری، نتوانست در سال‌های بعد این موفقیت خود را تکرار کند و عنوان سومی را بهبود بخشد. شهرداری در 2 سال گذشته، هفته‌ها و روزهای پرفراز‌و‌نشیبی را داشته و این فراز و نشیب باعث شده است که شهردار روند نزولی به خود بگیرد. به خصوص این‌که شهرداری در لیگ گذشته، به سختی توانست در بین 8 تیم برتر قرار بگیرد و از صعود به جمع 4 تیم بازماند. این تیم در نهایت نیز نتوانست عنوانی بهتر از هشتمی کسب کند. به نظر می‌رسد امسال روند آمادگی شهرداری به مراتب بهتر از سال‌های گذشته شده است و این امید وجود دارد که بازیکنان شهرداری‌ تبریز بتوانند به دوران اوج سال اول لیگ برتری شدن خود، برگردند.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 3 مهر 1396
11 هفته رویایی برای مس سونگون

11 هفته رویایی برای مس سونگون

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
11 هفته رویایی برای مس سونگون
تعطیلات چند هفته ای لیگ برتر فوتسال در پایان هفته یازدهم می‌تواند فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت تیم‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف باشد...
1396/06/27
  تعطیلات چند هفته ای لیگ برتر فوتسال در پایان هفته یازدهم می‌تواند فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت تیم‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف باشد. مس سونگون که در 3 دوره اخیر لیگ برتر همواره مدعی بوده است، امسال نیز فصل جاری را رویایی آغاز کرده و تا پایان هفته یازدهم، صدرنشین مطلق لیگ بوده است. این تیم هفته‌های بسیار خوبی را سپری کرده و به غیر از یک هفته نا امید کننده، در سایر هفته‌ها توانسته با برد از زمین بازی خارج شود. این تیم امسال نیز مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است تا دومین جام قهرمانی فوتسال را به آذربایجان شرقی بیاورد.

نتایج مس
مسی‌ها کار خود را در این دوره از لیگ برتر با برد آغاز کردند. در ادامه نیز بردهای متوالی نصیب این تیم شد و اگر باخت غیرمنتظره هفته چهارم به مقاومت قرچک نبود، بدون شک مسی‌ها، فاصله بیشتری از دیگر تیم‌های مدعی پیدا می‌کردند. مس در طول 11 هفته 10 برد و یک باخت داشته است و تساوی در نتایج این تیم دیده نمی‌شود. این تیم به همراه تاسیسات دریایی که یک بازی کمتر نیز دارد، تنها تیم‌های بدون تساوی لیگ برتر هستند.
مسی‌ها هفته‌های اول تا سوم را با بردهای متوالی در مقابل حریفان آغاز کردند. بیشتر بردهای مس در این هفته‌ها کم گل بود و نتیجه 2 بر یک در اغلب بازی‌ها به دست آمد. بازی‌های پرگل این تیم از هفته سوم و برد 4 بر 2 مقابل شهرداری ساوه به دست آمد که در هفته چهارم به باخت عجیب 5 بر 2 مقابل مقاومت قرچک ختم شد. از هفته پنجم بردهای مس دوباره آغاز شد و تا هفته یازدهم ادامه داشت. نکته مهم در این دوره از بازی‌ها، پرگل شدن بردهای مس بود که باعث شد تفاضل گل این تیم نیز بالاتر برود؛ برای نمونه بیشتر بردهای این تیم با بیشتر از 3 گل زده، بود و بهترین برد مس نیز به هفته دهم و برد 9 بر یک مقابل هیأت فوتبال قم برمی‌گردد. این تیم بازی پیش از تعطیلات را نیز با برد 4 بر 2 مقابل مقاومت البرز به پایان برد و با روحیه بیشتری به تعطیلات رفت.

[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
سبزپوشان تبریز در برابر قعرنشین بدون برد

سبزپوشان تبریز در برابر قعرنشین بدون برد

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
سبزپوشان تبریز در برابر قعرنشین بدون برد
لیگ دسته یک پس از وقفه کوتاهی که داشت، از روز دوشنبه این هفته ادامه پیدا می‌کند و در یکی از بازی‌های نه چندان سخت، ماشین سازی مقابل راه آهن قرار خواهد گرفت. این بازی که در تهران برگزار می‌شود، می‌تواند 3 امتیاز دیگر به اندوخته‌های ماشین سازی اضافه و تیم تبریزی را به ادامه رقابت‌ها امیدوار کند...
1396/06/25
لیگ دسته یک پس از وقفه کوتاهی که داشت، از روز دوشنبه این هفته ادامه پیدا می‌کند و در یکی از بازی‌های نه چندان سخت، ماشین سازی مقابل راه آهن قرار خواهد گرفت. این بازی که در تهران برگزار می‌شود، می‌تواند 3 امتیاز دیگر به اندوخته‌های ماشین سازی اضافه و تیم تبریزی را به ادامه رقابت‌ها امیدوار کند. بازی راه آهن – ماشین سازی راس ساعت 17 برگزار می‌شود.

داستان تغییرات ماشین سازی
ماشین سازی در چند سال اخیر، بدون آرامش و با تغییرات فراوان به کار خود ادامه داده است، به طوری که قدیمی ترین تیم استان، بارها تحت مالکیت بخش خصوصی، دولتی و نیمه دولتی قرار گرفته و هر بار نیز نتیجه مثبتی عاید این تیم پرطرفدار نشده است. در آخرین تغییر عجیب نیز این تیم به مالکیت بخش خصوصی درآمده است و مالک جدید ماشین‌سازی نیز مالک دیگر باشگاه لیگ برتری تبریز، یعنی گسترش فولاد است. اگرچه این موضوع می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ماشین سازی باشد اما به نظر می‌رسد در سال‌های آتی یکی از این تیم‌ها به نفع تیم دیگر قربانی خواهد شد. مدیرعامل جدید باشگاه ماشین‌سازی در همان ابتدا سرپرست تیم را تغییر داد و خواستار تقویت ماشین سازی شد. خریدهای اخیر این تیم نیز نشان می‌دهد که ماشین سازی در مسیر درستی قدم برمی دارد و در صورت بهبود وضعیت تیم، می‌توان به صعود این تیم در پایان فصل نیز امیدوار بود.

ماشین اوج می‌گیرد
اگرچه نتایج ماشین سازی در 4 هفته ابتدایی به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده است اما به نظر می‌رسد بازی این هفته باعث اوج گرفتن سبزجامگان خواهد شد. بیشتر نتایج ضعیف ماشین سازی را باید به حواشی هفته‌های گذشته، تغییر مالکیت تیم و اعتصاب بازیکنان مربوط دانست و اگر آرامش ماشین سازان در این هفته‌ها ادامه داشته باشد، بدون شک، نتایج متفاوتی از این تیم پرمهره را شاهد خواهیم بود.

[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
روزهای پرفراز و نشیب ماشین‌سازی

روزهای پرفراز و نشیب ماشین‌سازی

نویسنده: یعقوب كامرانی/ تبریز – خبرنگار همشهری‌
ماشین‌سازی بعد از یك فصل ناموفق در لیگ برتر و سقوط به لیگ دسته یك، این فصل را با واگذاری‌های عجیب آغاز كرد، به‌طوری‌كه قدیمی‌ترین تیم استان در طول 2 ماه گذشته 3 بار مالكیت باشگاه را به افراد مختلف سپرده است...

1396/06/19   ماشین‌سازی بعد از یك فصل ناموفق در لیگ برتر و سقوط به لیگ دسته یك، این فصل را با واگذاری‌های عجیب آغاز كرد، به‌طوری‌كه قدیمی‌ترین تیم استان در طول 2 ماه گذشته 3 بار مالكیت باشگاه را به افراد مختلف سپرده است. همین موضوع سبب شده كه فصل فوتبالی ماشین‌سازان با موفقیت آغاز نشود و این تیم روزهای  پرفراز و نشیبی را تجربه كند.

از شهرداری تا گسترش فولاد
ماشین‌سازی تا پیش از آغاز فصل جاری لیگ دسته یك فوتبال كشور در اختیار شهرداری تبریز بود. اما با بازگشت تیم شهرداری تبریز به لیگ دسته یك، عملاً یكی از این تیم‌ها باید جای خود را به تیم دیگر می‌داد. بر همین اساس ماشین‌سازی با یك اقدام عجیب و بدون بررسی به كارخانه و مالك جدید كارخانه واگذار شد. انتصاب‌های فامیلی در این تیم باعث شد تا در عمل شیرازه ماشین‌سازی به هم بریزد و در نهایت نیز مالك جدید به نوعی از حمایت خود سرباز زد. به این‌ترتیب دوران عجیبی برای ماشین‌سازان آغاز شد و بازیكنان تیم تهدید به فسخ قرارداد و انحلال ماشین‌سازی كردند. این ماجرا تا آنجا ادامه داشت كه به یكباره خبر از واگذاری تیم سبزپوش به یك فعال بخش خصوصی رسید كه هم اكنون مالك باشگاه لیگ برتری گسترش فولاد نیز هست. اگرچه این موضوع می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ماشین‌سازی باشد اما به نظر می‌رسد در سال‌های آینده یكی از این تیم‌ها به نفع تیم دیگری قربانی خواهد شد. مدیرعامل جدید باشگاه ماشین‌سازی در همان ابتدا مدیرعامل تیم را تغییر داد و خواستار تقویت ماشین‌سازی شد.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : یک شنبه 19 شهريور 1396
باز هم قرعه سخت تراکتور در جام حذفی

باز هم قرعه سخت تراکتور در جام حذفی

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
تراکتورسازی که قرعه سختی برای آغاز لیگ برتر داشت و این قرعه باعث شد تا 3 بازی ابتدایی خود را با شکست به پایان برساند، این بار در جام حذفی نیز با قرعه سختی مواجه شده است...

1396/06/13 تراکتورسازی که قرعه سختی برای آغاز لیگ برتر داشت و این قرعه باعث شد تا 3 بازی ابتدایی خود را با شکست به پایان برساند، این بار در جام حذفی نیز با قرعه سختی مواجه شده است. تراکتورسازان براساس قرعه کشی صورت گرفته باید در مشهد به مصاف تیم پدیده بروند. پدیده علاوه بر این‌که در سال‌های گذشته نیز رقیب سرسختی برای تبریزی‌ها بوده است، امسال نیز در قالب  یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر در هفته‌های ابتدایی ظاهر شده است. این بازی پنجشنبه هفته جاری  راس ساعت 18:15 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 13 شهريور 1396
گسترش فولاد در مسیر سال‌های گذشته

گسترش فولاد در مسیر سال‌های گذشته

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
گسترش فولاد با وجود این‌که در طول ادوار لیگ برتر یکی از تیم‌های پرمهره بوده است اما هیچگاه در قامت یک مدعی ظاهر نشده است...

1396/06/07 گسترش فولاد با وجود این‌که در طول ادوار لیگ برتر یکی از تیم‌های پرمهره بوده است اما هیچگاه در قامت یک مدعی ظاهر نشده است. این تیم در سال‌های گذشته همواره به عنوان یک تیم میانه جدولی مطرح بوده و شاید همین موضوع سبب شده است که آبی‌های تبریز همچنان بدون هوادار به کار خود ادامه دهند. گسترش فولاد در طول 5 هفته ابتدایی لیگ برتر با احتساب یک بازی معوق، ضعیف ترین عملکرد را در بین 16 تیم لیگ برتر داشته است.

ضعف‌ها و مشکلات آبی پوشان در 5 هفته ابتدایی
گسترشی‌ها همانند سال‌های گذشته فصل نقل و انتقالات را به خوبی گذراندند اما با شروع فصل، ضعف‌ها و مشکلات این تیم دوباره خود را نشان داد. گسترش این فصل را با باخت‌های سنگین آغاز کرد، به طوری‌که در هفته اول این تیم در خانه با نتیجه 4 بر یک از پارس جنوبی جم شکست خورد و کارشناسان فوتبالی استان را شگفت زده کرد. هفته دوم نیز با شکست 3 بر صفر رقم خورد. این بار گسترش فولاد در اصفهان و در مقابل ذوب آهن تن به شکست داد تا دومین شکست متوالی این تیم رقم بخورد. اگرچه گسترش با برد یک بر صفر در هفته سوم مقابل سپیدرود رشت اولین امتیاز خود را در لیگ برتر دشت کرد اما این برد خانگی نیز سبب نشد که آبی‌های تبریز از بحران فرار کنند، چراکه باخت 2 بر یک این تیم مقابل فولاد خوزستان، دوباره تبریزی‌ها را به هفته‌های شکست کشاند. بازی این تیم در هفته پنجم باید مقابل پرسپولیس برگزار می‌شد که این بازی به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. البته در این بازی نیز بدون شک کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین تر بود و چه بسا گسترش باید چهارمین باخت را شاهد می‌شد. از جمله ضعف‌های گسترش فولاد در 5 هفته ابتدایی می‌توان به ضعف در خطوط مختلف اشاره کرد، به طوری که این تیم گل‌های زیادی دریافت کرده است و گل آنچنانی به ثمر نرسانده است. بر همین اساس، بیشتر ضعف‌های این تیم به خط دفاعی تبریزی‌ها برمی گردد. همچنین ناهماهنگی بین بازیکنان که می‌تواند به دلیل تغییر زیاد ترکیب تیم و کادر فنی باشد مزید بر علت شده است تا گسترش حسرت امتیازهای از دست رفته را بکشد.

ضعیف ترین تیم در پایان هفته پنجم
اگرچه گسترش فولاد یک بازی کمتر نسبت به رقبا انجام داده است اما در حالت کنونی ضعیف ترین عملکرد را در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر داشته است؛ برای نمونه این تیم تنها 3 امتیاز در کارنامه دارد و تنها تیم 3 امتیازی جدول است. سایر تیم‌ها امتیازهایی بالاتر از 4 دارند. همچنین آبی‌ها با 9 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده اند. این در حالیست که گسترش تنها 3 گل به ثمر رسانده است و بعد از استقلال تهران با یک گل زده، این گسترش فولاد است که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را داراست. گسترش فولاد به همراه تراکتورسازی تیم بدون تساوی است و 3 باخت و یک برد در کارنامه این تیم ثبت شده است.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 7 شهريور 1396

پیشرفت محسوس تراکتور در 5 هفته

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
وقفه 20 روزه بازی‌های لیگ برتر فرصت مناسبی است تا عملکرد تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مورد بررسی قرار گیرد. تراکتورسازی که این فصل را نا امیدانه آغاز کرده بود، اگرچه در پایان 5 هفته جایگاهی در شان این تیم ندارد اما توانسته است هواداران و کارشناسان ورزشی را امیدوار کند...
1396/06/06 وقفه 20 روزه بازی‌های لیگ برتر فرصت مناسبی است تا عملکرد تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مورد بررسی قرار گیرد. تراکتورسازی که این فصل را نا امیدانه آغاز کرده بود، اگرچه در پایان 5 هفته جایگاهی در شان این تیم ندارد اما توانسته است هواداران و کارشناسان ورزشی را امیدوار کند.

نمودار رو به رشد تراکتورسازان
تراکتورسازی ابتدای این فصل را بدون جذب بازیکن جدید آغاز کرد. البته این تنها بدشانسی این تیم نبود. بدبیاری‌های تراکتورسازان زمانی تکمیل شد که مذاکرات این تیم با سایپا برای نگه داشتن «محمدرضا اخباری» به عنوان یک دروازه بان ملی‌پوش ناکام ماند و «سعید آقایی»، بازیکن بومی تراکتور نیز  در این شرایط سخت تیم اول شهرش را تنها گذاشت و به سپاهان پیوست. خداحافظی 3 بازیکن دیگر، «خالد شفیعی»، «جاسم کرار» و «لوسیانو ادیدنهیو» نیز باعث شد تا هواداران حسرت داشتن این بازیکنان حرفه ای را بکشند. حضور «یحیی گل محمدی» این نوید را می‌داد که تراکتور به یک تیم جوان تبدیل شود. گل‌محمدی نیز به این ریسک دست زد و در غیاب بزرگان این تیم، بسیاری از جوانا

[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : دو شنبه 6 شهريور 1396
آزمون سخت گسترش فولاد با مدافع عنوان قهرمانی

آزمون سخت گسترش فولاد با مدافع عنوان قهرمانی

نویسنده: یعقوب کامرانی/ تبریز – خبرنگار
گسترش فولاد تبریز این روزها نتایج خوبی کسب نمی‌کند و به جز یک بازی همراه با برد در دقایق پایانی، عملکرد موثری از این تیم دیده نشده است. گسترشی‌ها که همچنان از مشکلات زیادی رنج می‌برند، در هفته پنجم این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، قرار بود روز جمعه مقابل پرسپولیس تهران صف‌آرایی ‌کنند...

1396/05/31  گسترش فولاد تبریز این روزها نتایج خوبی کسب نمی‌کند و به جز یک بازی همراه با برد در دقایق پایانی، عملکرد موثری از این تیم دیده نشده است. گسترشی‌ها که همچنان از مشکلات زیادی رنج می‌برند، در هفته پنجم این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، قرار بود روز جمعه مقابل پرسپولیس تهران صف‌آرایی ‌کنند.
اما این بازی به دلیل بازی پرسپولیس و الاهلی تا اعلام مجدد سازمان لیگ، به تعویق افتاد. با این حال مروری بر وضعیت تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس برای رویارویی با یکدیگر خالی از لطف نیست.

گسترش همچنان ناهماهنگ و مشکل دار
گسترش فولاد که در ابتدای فصل با تغییرات بسیار زیادی در سطوح مختلف تیم و باشگاه همراه بود، این روزها مورد انتقاد کارشناسان در عملکرد تیمی قرار گرفته است. ضعف‌های این تیم در خطوط مختلف باعث شده است که عملا امیدی به بهبود فوری این ضعف‌ها وجود نداشته باشد. گسترش در بازی هفته گذشته مقابل فولاد نیز نشان داد که تیم ششدانگی نیست و در حالی که می‌توانست حداقل یک امتیاز در این بازی کسب کند، با اشتباه مدافعان، نتیجه مساوی را با شکست تعویض کرد تا با دستان خالی به تبریز برگردد. این بازی که با شکست 2 بر یک گسترشی‌ها همراه بود، باعث شد تا گسترش همچنان 3 امتیازی باقی بماند و یک برد و 3 باخت را در کارنامه ببیند. این تیم در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که قرمزهای پایتخت نیز به تساوی یک - یک با سیاه‌جامگان رسیده‌اند و این تیم نیز اولین تساوی خود را در هفته چهارم به دست آورده و 2 امتیاز را از دست داده است. پرسپولیسی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی هستند و از این تیم به عنوان آماده ترین تیم لیگ برتر یاد می‌شود، با 3 برد و یک تساوی 10 امتیازی هستند و در صدر جدول قرار دارند.


[ ادامه مطلب ] |
ن : یعقوب کامرانی
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 47 صفحه بعد


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.